The Netherlandschevron-down_icon
  • Austria
  • Belgium
    • Flemish
    • French
  • Canada
    • English
    • French
  • Denmark
  • France
  • Germany
  • Ireland
  • Italy
  • Norway
  • Poland
  • Portugal
  • Spain
  • Sweden
  • Switzerland
    • German
    • French
    • Italian
  • The Netherlands
  • United Kingdom
  • United States

Er is iets veranderd...

Het moet je zijn opgevallen. We hebben iets belangrijks veranderd bij Too Good To Go. Een verandering die ons, als Too Good To Go-team, en de community waar jij deel van uitmaakt nauw aan het hart ligt. Vanaf vandaag hebben we namelijk een nieuw logo!


De komende dagen wisselen we het oude logo in voor het nieuwe. Eerst op alle iOS-apparaten en binnen een paar weken kunnen ook onze Android-gebruikers genieten van onze nieuwe look. Geen paniek, de manier waarop je de app gebruikt blijft hetzelfde.


Een grote 'kleine stap"

De beslissing om het logo te veranderen was een lang proces. Het oude logo wordt al gebruikt sinds de lancering van de app in Denemarken in 2016. Het stond symbool voor onze gezamenlijke missie om voedselverspilling tegen te gaan. We ontwikkelden een sterke link naar het logo, als de meest tastbare representatie van het merk en het werd een beeld van onze community en de missie. We zullen dit logo daarom altijd blijven koesteren als het begin van een mooie missie.


Too Good To Go is inmiddels een wereldwijde community met miljoenen leden, die zich allemaal inzetten om voedselverspilling tegen te gaan. Gaandeweg hebben we ons gerealiseerd dat ons oude logo niet helemaal de verandering en de mooie toekomst vertegenwoordigt waar we voor vechten.

Dus, hebben we een nieuwe logo!


De drie elementen van Too Good To Go

Ons nieuwe logo komt van de hand van onze in-house ontwerper Carl-Emil: : “Mijn doel was om iets te maken dat niet alleen ons merk vertegenwoordigt, maar dat ook weergeeft wat Too Good To Go betekent voor de leden van onze community.” Hij vervolgt: "Ik wilde het beste van het oude logo gebruiken en omzetten naar iets dat frisser en flexibeler is én beter bij deze tijd past. Daarom heb ik me gefocust op drie hoofdelementen."

  • "Het blad staat voor onze toewijding aan onze planeet. Duurzaamheid staat centraal binnen het Too Good To Go-concept”


  • “Het hart symboliseert de liefde en de ongelooflijke toewijding van onze community. Je kunt de strijd tegen voedselverspilling niet winnen zonder de liefde voor het eten en de mensen die ermee werken te erkennen”


  • “En drie is ons magische nummer! Alles wat we doen, heeft deze drievoudige component: onze gebruikers - onze partners - wijzelf, het win-win-win-concept. En onze belofte: inspire-empower-change "


Dus, hoe ziet dat er nu uit?

Dit logo helpt ons om nog beter te vertellen waar we voor staan, om onze strijd tegen verspilling een boost te geven en nog meer mensen te inspireren om bij te dragen aan onze missie.


Wat vind je er van?

De leden van de Too Good To Go-community betekenen alles voor ons, we zijn dus een beetje nerveus voor je reactie. Wij zijn helemaal gek op ons nieuwe logo. Jij ook?

We gaan er samen weer een mooie toekomst van maken!


Dankjewel!


Veel liefs, het Too Good To Go-team.

Trek naar meer?